Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoje vysokoškolských studentů v České republice k daním
Staňková, Natálie
Staňková, N., Postoje vysokoškolských studentů v České republice k daním. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá tématem postojů vysokoškolských studentů v České republice k daním. Cílem práce bylo zjistit, zda postoje k daním závisí na úrovni daňové gramotnosti. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá zejména definicí pojmu daň, popsáním finanční a daňové gramotnosti a zahrnuje také literární rešerši zahraničních studií, které se zabývají tématem postojů studentů k daním. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení úrovně daňové gramotnosti a postojů k daním u studentů vysokých škol v České republice. Data byla sbírána dotazníkovým šetřením a byla vyhodnocena pomocí statistických metod. Na základě zjištěných výsledků byly vyhodnoceny naformulované hypotézy, které byly následně porovnány s výsledky vybraných zahraničních studií.
Úroveň daňové gramotnosti zaměstnanců ve vybraných firmách
Čeplová, Kristina
Čeplová, K. Úroveň daňové gramotnosti zaměstnanců ve vybraných firmách. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2023. Bakalářská práce posuzuje úroveň daňové gramotnosti zaměstnanců ve vybraných firmách. Cílem této práce bylo zjistit, jaká je úroveň daňové gramotnosti a zároveň identifikovat socio-ekonomické aspekty, které mají vliv. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá gramotností a jejím rozdělením, výzkumnými studiemi, definicí pojmu daň a daně z příjmů fyzických osob. Klíčovou částí práce je dotazníkové šetření u zaměstnanců a data byla vyhodnocena prostřednictvím statistických metod. Hypotézy byly na základě výsledků vyhodnoceny a v závěrečné kapitole byly uvedené kroky, které mohou zvýšit daňovou gramotnost zaměstnanců.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.